Tack till alla mina bloggläsare

Tack alla ni som tycker det är roligt att följa min blogg och för alla uppmuntrande kommentarer till mej genom mail, facebook eller kommentar under mina artiklar. Detta gör det mycket roligare att skriva. Jag kan varje dag se i min statistik hur många som varit inne på min blogg och vilka länder de kommer från. Var inte rädda, jag kan inte se VEM som varit inne!!!

På påskdagen och annandag påsk var det drygt 60 personer inne varje dag. Trodde inte min ögon när jag läste det!! Rekordet var när jag startade med drygt 90 läsare på en enda dag.

Sprid gärna bloggen till de kontakter ni kan tänkar er vara intresserade.

Nya inlägg kommer ca två gånger per vecka, beroende lite på vad som händer och var jag är någonstans.

Ytterligar igen, tusen tack alla trogna läsare!!!!

Det här inlägget postades i Brev t läsarna. Bokmärk permalänken.

Kommentera

