VI SKA FAKTISKT UT IDAG, MIN LILLA VÄSKA OCH JAG, HEJ!!

VI SKA FAKTISKT UT IDAG, MIN LILLA VÄSKA OCH JAG, HEJ!!

Min väska från
http://lenascandinaviandesign.co.uk/
Det var ganska kul i veckan när jag var nere i stan (Monmouth) och helt plötsligt kommer ”min” väska tillsammans med en dam gående mot mig. Hon hade köpt den av mig innan jul och använder den alltid för sina biblioteksböcker , sa hon. Roligt att se sina alster i bruk!!!

Bild | Det här inlägget postades i Lena Scandinavian Design. Bokmärk permalänken.

Kommentera

