KÄRA LÄSARE AV MIN BLOGG

Dagarna, veckorna och månaderna går och nya inlägg varje onsdag och lördag.

Det är väldigt roligt att skriva, speciellt som besökssiffrorna går upp. Som mest en dag var 224 personer inne och läste. Helt otroligt! I juni månad var totalt 1 631 personer inne. Jättekul!

Jag kommer att försöka få in nya inlägg onsdag och lördag över sommaren också, även om det kan bli någon dags fördröjning eller tidigareläggande, p g a att jag har semester eller är på resande fot.

För er som inte varit med från början, gå tillbaka i tiden i bloggen och läs äldre artikalar om t ex skattesystemet, vågen som kommer in i floden Severn, a nice sup of tea, kända walesare, skillnaden GB och UK, videon från Skenfrith och massor mer!

Ju fler som tycker om min blogg och sprider den bland sina vänner, ju större chans att den kommer att överleva. Jag har många idéer kvar att förverkliga!

Så sprid den bland era kontakter så gott ni kan! Tack på förhand!!!

Det här inlägget postades i Brev t läsarna. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till KÄRA LÄSARE AV MIN BLOGG

  1. Roland Fogelström skriver:

    Läser varje gång. det är både intressant och spännande.

  2. lenadyche skriver:

    Tack så mycket! Det glädjer mej!!!!!

Kommentera

