TILLBAKA HEMMA I WALES

Kära läsare!

Eftersom jag har varit på resande fot den sista en och en halv månaden, först en liten semester i Sverige och sedan 4 rundresor i Skottland med svenska gäster, har min man skött om min blogg och lagt ut av mig redan skrivna artiklar. Tack Alan för din hjälp och support!

Men nu är jag hemma igen och nya inlägg kommer varje onsdag och lördag, som vanligt. Kanske har ni nya läsare missat något, t ex artikeln om mig i Lerums Tidning, videon från Wales sydkust, kanske också den nu gamla videon från Skenfrith (där jag ju gör bort mig lite också!), samt massa av andra inlägg. Välkomna till Lenas värld i Wales!

Jag vill också passa på att tacka alla trevliga resenärer (nästan 200 personer!) som varit med mig i Skottland i augusti! Ni har varit underbara! Nu har ni mycket att läsa och vackra bilder att beskåda!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till TILLBAKA HEMMA I WALES

  1. Lisbeth Rosén skriver:

    Vilka underbara bilder. Har alltid velat komma till Skottland och nu ännu mer! Kramizz

Kommentera

