TITTA VILKEN STOR ZUCCHINI JAG FICK AV MIN GENERÖSA GRANNE

TITTA VILKEN STOR ZUCCHINI JAG FICK AV MIN GENERÖSA GRANNE

Jag gröpte ur kärnorna, skar upp resten i bitar, stekte dem. Kokade bönor, jag fått av en annan gererös granne, blandade allt och hällde på en förpackning med passerade tomater, kryddade med delar av vad som fanns i kryddhyllan och la till egen färsk basilika, mejram och oregano. Slog in allt i en tortilla och njöt! Kan det vara så mycket mer närproducerat än detta!

Bild | Det här inlägget postades i årstider m m. Bokmärk permalänken.

Kommentera

