GOTT NYTT ÅR!

BLWYDDYN NEWYDD DDA!

HAPPY NEW YEAR!

PROSPERO ANO!

BONNE ANNÉE!

GLUCKLICHES NEUES JAHR!

GELUKKIG NIEUWJAAR!

Tack alla mina kära bloggläsare för ert support 2013! Fortsättning följer på onsdagar och lördagar även 2014.

Bloggen startade lite trevande i februari i år. Därefter har det blivit fler och fler läsare. Den har nu haft över 16 000 visningar, vilket jag är väldigt glad för. Trots detta uppmanar jag er kära läsare att sprida den allt ni kan och på så sätt ge era vänner lika trevlig lässtund som ni får uppleva och på samma gång håller ni bloggen igång, som jag alltid säjer: Fortsätter ni läsa, fortsätte jag skriva!!!!!

Jag ser fram emot ett nytt trevligt bloggår 2014!

Det här inlägget postades i Brev t läsarna. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till GOTT NYTT ÅR!

  1. Jsj skriver:

    Hej!
    Trogen läsare här sen i höstas. Tycker bloggen är supertrevlig. Tack för att du förgyller mitt bloggläsande 🙂

    Gott nytt år!

  2. Anna Johansson skriver:

    Tack gör all intressant läsning och satt du bjussar på dig så! 😄 God fortsättning och Gott nytt 2014!

  3. Cecilia skriver:

    Och sist men inte minst : Blwyddwyn Newydd Dda! 🙂

  4. lenadyche skriver:

    Tack för era fina kommentarer!!

  5. Anita skriver:

    Då jag varit många gånger Storbritannien (varav några gånger i Wales) tycker jag det är både jätteroligt och lärorikt att följa din blogg. Ser fram mot dina inlägg på onsdagar och lördagar under 2014.

    Önskar dig ett gott slut på 2013 och ett Gott Nytt 2014! Vi ses på bloggarna 🙂
    Anita

  6. Lisbeth Rosén skriver:

    Jag kommer att följa dej!! Gott Nytt År! Snart ses vi!! Kram

Kommentera

