MIN TRÄDGÅRD 14 mars 2014

 Fushia

  DSCF2918   DSCF2919

Ljung

DSCF2908

Aubrisia

DSCF2905   DSCF2906

Buske med vita blommor

DSCF2937   DSCF2940

Forsythian kom ut idag!

DSCF2987  DSCF2988

DSCF2991  DSCF2997

Liten blomsteruppsättning på bordet vid dörren. Färgerna med tanke på Sverige!!!

DSCF2979

Det här inlägget postades i årstider m m. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till MIN TRÄDGÅRD 14 mars 2014

  1. Anita skriver:

    Härliga vårbilder. Tänk att kunna ha fuchsia i trädgården, jag är glad att kunna övervintra dom i kruka inomhus. Ni är en bra bit före oss. Imorse vaknade jag till kraftiga vindar och snö men den har som tur är gått bort igen. Men närmaste veckan spår dom kalla nätter, ner mot 5-6 minusgrader. Tur att jag inte tagit bort vintertäckningen ännu i rabatterna och på rosorna.

    Ha en fin helg!

    • lenadyche skriver:

      Idag skiner solen och himlen är så blå som den kan bli här. Vi har aldrig riktigt klarblå himmel, konstigt! Fuchian växer så det knakar i trädgården, har en buske på ca 2 m i diameter, men klipper ner den för den blir för stor annars. Ha en bra fortsatt helg!

Kommentera

