MIN TRÄDGÅRD 11 april 2014

Det händer så mycket i naturen och i trädgården nu så jag kan inte hjälpa att lägga in några fler bilder.

DSCF3687  DSCF3685

Min lille prins tittar upp ur dammen!

DSCF3764  DSCF3761

DSCF3760  DSCF3755

DSCF3753  DSCF3756

Prydnads plommonträdet börjar blomma. Här under sitter jag i skuggan, tittar ut över nejden och filosoferar varma sommardagar. Blir kanske inte så ofta här i Wales dock!

DSCF3798  DSCF3793

Vackert ogräs!

DSCF3819  DSCF3820

DSCF3812  DSCF3815

I väntan på att fler krukor ska komma ut håller katterna uppsikt över denna lilla komposition!

 

Det här inlägget postades i årstider m m. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till MIN TRÄDGÅRD 11 april 2014

  1. Anita skriver:

    Djur i trädgården är härligt, om dom inte äter upp växterna förstås. Gillar din prins väldigt mycket, han ser väldigt nyfiken ut på vad som kan finnas ovanför vattenytan. Vilken läcker blomstertrappa förresten, har ni byggt den själva? Det kommer att bli jättesnyggt då alla trappsteg prunkar.

    • lenadyche skriver:

      Blomstertrappan har min man gjort. Han gör ju metallarbeten för andra, svårare att få honom att göra något för oss, men denna har vi nog haft i ca två år.

Kommentera

