MITT LILLA RUNDA BORD

DSCF3351 DSCF3353

Jag älskar mitt lilla runda bord. Egentligen är det ett gammalt sybord, så toppen kan fällas upp och inuti kan man ha sygrejer, men jag använder det inte som detta. Ytan är lite skavd, så jag har en virkad duk över och dekorerar med växter och ljus beroende på årstid. Nu är det mitt lilla vårbord!

DSCF3355

Det här inlägget postades i Interiör. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till MITT LILLA RUNDA BORD

  1. Ditte skriver:

    Vackert! Och vilken önskedröm att kunna gå ut i den fina trädgården och plocka vackra blomster…
    Och idén med bordet är ju toppen! Undrar om jag inte har ett gammalt runt bord nere i förrådet…Duk har jag, men blommorna….Ja, plockas eller köpas. Men det blir inte den riktiga känslan. Men nu kom jag på det. Spanien! Där har jag blommorna och bordet fpr jag skaffa.
    Tusen tack för härlig idé!

    • Lena i Wales skriver:

      Ja, det är härligt att gå ut och plocka dessa små blommor, ibland s k ogräs. Ska bli roligt att se vad det blir av ideen. Tycker att det är svårt att hitta second hand affärer i Spanien, i alla fall där jag bor, Ni kanske har fler hos er. Ha det bra!

Kommentera

