SVENSKA FÖRENINGEN I CARDIFF

Jag har tidigare skrivit om  Föreningen Svenskar i Cardiff.

Gå gärna in på Kyrkobladets artikel med intervju av Ulrika, Anette och mig själv:

http://issuu.com/svenskakyrkanlondon/docs/nr2_2014_issuu

Sidan 24-26.

Det här inlägget postades i Föreningsliv. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till SVENSKA FÖRENINGEN I CARDIFF

  1. Jessica skriver:

    Hej Lena.
    Va roligt att du tittat in hos mig 🙂
    Har tittat runt lite härinne men ska titta lite mera.
    Va kul att få veta lite mer om dig och ditt liv i Wales 🙂
    Ha en härlig onsdag.
    Kram på dig.
    Jessica

  2. Lena i Wales skriver:

    Roligt att du tittade in hos mej också! Croeso! Välkommen! Jag har nya inlägg varje onsdag och lördag.

  3. Veiken skriver:

    Min ex-svärdotter har en kusin som har bott i Cardiff i flera år, men har nu flyttat tillbaka till Sverige med sin man som är från Wales! Ni är väl ganska många svenskar som har hittat till Wales på ett eller annat sätt?

    • Lena i Wales skriver:

      Föreningen Svenskar i Cardiff täcker egentligen upp hela Wales. Fast alla är ju inte med i föreningen förstås.Vi har ca 80 personer på vår lista. Så vi är ganska många både i Cardiff och utanför, som t ex jag.

Kommentera

