MIN TRÄDGÅRD 3 juni 2014

Ja, nu händer det mycket i trädgården!

DSCF5229  DSCF5227

Ja,ja, jag borde ha rensat lite, men bloggande tar tid, ha, ha!

DSCF5224  DSCF5223

Snapdragons är underbara och bara kom upp ur landet från förra året.

DSCF5217  DSCF5222

Och bina gör sitt!

DSCF5225  DSCF5210

Och så kan man öppna dem för hand!

DSCF5230  DSCF5232

De små fushiorna blommar, men den riktigt stora busken väntar.

DSCF5233  DSCF5236

En poppy har också poppat upp!

 

 

 

 

Det här inlägget postades i Min trädgård. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till MIN TRÄDGÅRD 3 juni 2014

  1. Anita skriver:

    Jag älskar dina rapporter från din trädgård. Lejongapsfröna måste ha legat i jorden och bidat sin tid. Kanske du hade grävt lite där så dom kom upp mot ytan. Härliga är dom. Och avundsjuk blir jag när jag ser dina fuchsior. Fantastiska. Mina rosa vallmo har också stora knoppar och slår nog ut vilken dag som helst.

    • lenadyche skriver:

      Alltid lika roligt att höra att du tycker om min trädgård! Ja, lejongap heter de!!! Troligen, som du säjer, har fröna legat kvar. Fint blev det i alla fall! Ha det bra!

  2. Ping: ÅRSKRÖNIKA 2014 januari – juni | Lena i Wales

Kommentera

