TINTERN ABBEY video

Tintern Abbey!

Följ med mig dit på min video!!!

Photo5411    Photo5407                                                                                                                                  Photo5417

Det här inlägget postades i Besökta platser, Video. Bokmärk permalänken.

22 kommentarer till TINTERN ABBEY video

  1. barabrittiskt skriver:

    Åh jag har velat dit länge.

  2. lenadyche skriver:

    Välkommen! Croeso!!!!!

  3. lowamalmstrom skriver:

    Vackert vackert vackert!! Drömmen är ju att gifta sig i en ruin som denna! Det gamla fönstret är ju to die for! ❤

  4. lenadyche skriver:

    Lowa, du har många att välja bland här i Wales!

  5. Vilken bra video! Roligt att se ett klipp!

  6. Carina skriver:

    Wales denna fantastiska landsdel! Bilade ner till Llandysul och sen längs andra kusten tillbaka upp till Cotswolds och sen Birmingham. ‘Bara’ för en plantskolas skull 🙂 Men med en enorm bonus – få se det otroligt vackra landskapet.

    • lenadyche skriver:

      Javisst är det vackert! Roligt att du varit i Wales. Tyvärr har inte så många upptäckt denna del av Storbritannien. Cotswolds är också mycket vackert. Ska ta mej över gränsen en dag och fota där.Så det kommer!

  7. Anita skriver:

    Tack! Jättebra och intressant!

  8. Jsj skriver:

    Hej! Så kul med en video och att se och höra dig 🙂 som alltid är det lika intressant som du berättar om!

  9. Ama de casa skriver:

    Fina bilder! Fast videon kan jag inte se – för slött internet på hotellet, antar jag…
    🙂

  10. Bohuslänning tycker jag det låter som, vilken fin
    video du gjort. Du är otroligt påläst, mycket
    intressant du berättar.
    Kramar
    AnnaMaria

    • lenadyche skriver:

      Tack, AnnaMaria! Du är inte så långt från i dina tankar. Jag kommer från en ort nord-ost om Göteborg, mellan Göteborg och Alingsås. Jag blev glad för din uppmuntran!

  11. Anne-Marie skriver:

    Vad roligt att se och höra dig Lena! 🙂
    Och av någon anledning blev jag inte alls förvånad att höra att du kommer från västkusten.
    Kul att göra en video med intressant information.

  12. Ping: SKOTTLAND (7) 2015 Whisky och WALES också whisky | Lena i Wales

  13. Ping: HEMMA I WALES!!!!!!! | Lena i Wales

Kommentera

