MÅNADENS UTLOTTNING, september 2014

Jag har fått en ide säjer jag till min man. Han ser bekymrad ut och frågar: Vad vill du nu då att jag ska göra? I detta fall inte mycket!

Min ide är en utlottning varje månad! Något som har med Wales eller mig att göra.

DSCF6147

Denna månad blir det en förpackning av walesiskt te!

Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar till detta inlägg senast 15 september 2014. Då får jag automatiskt ditt namn och email adress.

Vinnaren kommer att meddelas per email, samt att namnet och ev blogg kommer att publiceras på min blogg. Sedan kommer vinsten att skickas till dig!

Jag skriver alla era namn på små lappar och sedan kommer mannens arbetsinsats in; han drar vinnaren bland lapparna!!!!!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till MÅNADENS UTLOTTNING, september 2014

  1. Ingela skriver:

    Hej
    Läser din blogg varje ”utgivningsdag” och bara insuper allt nytt jag kan lära mig om Wales. Det är så roligt att läsa och se alla vackra bilder.
    Snart är det dags för mig att åka på Walesresa. I slutet av september ska vi åka till Fayre Oaks sale i Builth Wells och vi ska sitta på våra händer, för att förhoppningsvis undvika att köpa med oss fler welshponnyer hem. Redan i oktober går nästa resa. Då ska vi diskutera olika ämnen rörande samarbete och samstämmighet i regelverken på en workshop, tillsammans med likasinnade welshfantaster från hela världen. Sååå roligt!
    Ha det gott i ditt fantastiska land.

    • lenadyche skriver:

      Ingela, tack för din fina kommentar! Alltid roligt att höra så mycket positivt om mitt land! Builth Wells är inte så långt från mej. Skulle var kul att möta upp någon gång! Tyvärr är jag inte hemma vid dessa tider i år, men meddela mej gärna per mail någon annan gång du tänker komma hit! Ha det bra i Wales! Croeso!

  2. Britt skriver:

    Precis så hade min man också undrat. Klart jag vill vara med.

  3. Anita skriver:

    Så trevligt med en tävling. Bara förpackningen i sig är ju vacker och jag kan tänka mig att innehållet är delikat. Den som vinner kommer att få många härliga afternoon tea -stunder. Så klart att jag är med 🙂

  4. Gilla skriver:

    Jag vill gärna smaka ditt te från Wales. Vi dricker te till frukosten varje dag och det hade varit spännande med en ny sort.

    Hoppas att jag förstod dig rätt att det räcker med kommentaren här.

    Kram/Gilla

  5. Anna Johansson skriver:

    Du e la påhittig Lena! ☺️

  6. Veiken skriver:

    Det är alltid roligt att prova något nytt! Självklart är jag med och hoppas! 🙂

  7. Bo Sandgren skriver:

    Hej Lena!
    Här kommer en hälsning från SPFarna från Flen och Malmköping som du guidade 12 – 17 augusti.
    Nu har vi börjat smälta alla intryck från resan. När jag träffar mina reskamrater har alla kommenterat att det var en härlig trio som ledda oss genom Skottlands vackra landskap. En kort reseskildring finns på vår hemsida: http://www.spf.se/content.asp?nodeid=22796
    Hälsningar
    Bosse

  8. Ditte skriver:

    Vilken god idé! Jag är ju en flitig läsare av din blogg och tycker om att få lära mig mer om Wales, dina hemtrakter, andra platser och länder, dit nu dina resor går. Och givetvis vill jag vara med om utlottningen av detta fina te. Visst inte att det fanns walesisk te. Men nu vet jag.

  9. Linda skriver:

    Så spännande! Klart att jag vill vinna 🙂 Hoppas att du får en finfin dag och helg!

    Kram
    //Linda

  10. Ping: GRUVDALARNA 10 och lite trädgård | Lena i Wales

  11. jättebra ide!! Är gärna med i utlottningen!
    kram

  12. Charlotte skriver:

    Hittade nyss din blogg o kommer att titta in nu som då. Trevligt med utlottning. Jag hoppas naturligtvis på vinst:)

  13. Åse skriver:

    Vad spännande med månadsutlottning, absolut vill jag vara med. Kram Åse

  14. Bo Lindberg skriver:

    Hejsan Lena
    Det är många som gillar din blogg och som gärna vill komma åt din thepåse.
    Vilken grej att hitta på en månadsutlottning och med thepåse.
    Thekramar från Kamratföreningen Vildmannen gm / Bosse

  15. Yvonne Lindh. Norrv.33. 73271. Fellingsbro skriver:

    Hej Lena! Det är klart jag vill vinna :). Hoppas vi ses snart igen och tack för en rolig och lärorik Skottlands resa

  16. Mattias Ahlqvist skriver:

    Spännande. Har provat ”heather tea” från Skottland. Skulle väldigt gärna prova ditt te också, för att kunna jämföra. Just nu är det mycket i kö om kaffe och te i min bloggar. 🙂

    http://gelatias.blogspot.se/2014/03/heather-tea-from-scotland.html

Kommentera

