VINNAREN AV MÅNADENS UTLOTTNING

DSCF7797

Vinnaren av månadens utlottning av denna kalender blev:

Ragnhild Bolton

Stort grattis!

Den kommer att sändas till dej per post snarast möjligt!

Jag är på jobb i Almunecar i Spanien, så en vänlig passagerare hjälpte mig att dra vinnaren från lapparna med namnen jag skrivit.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till VINNAREN AV MÅNADENS UTLOTTNING

  1. Grattis till henne hoppas hon kommer bli glad för sin vinst:)

    Hoppas du har fina dagar i Spanien:)

  2. Ditte skriver:

    Stort grattis till vinnaren! Vilken spännande och vacker bik!

  3. Ragnhild skriver:

    Tack!!! JAg blev superglad! Jatteroligt, jag vinner aldrig nagonting. Den kommer att pryda min koksvagg hela nasta ar..:) Den ser jattefin ut.

  4. Ragnhild skriver:

    Tack den ar jattefin. Underbart vackra bilder…

Kommentera

