MÅNADENS UTLOTTNING FEBRUARI

När jag är i något annat land passar jag alltid på att köpa lite inrednings- och mattidningar. Så även när jag är i Spanien. Ibland kan man inte läsa språket, men bilderna säjer mycket, så det är kul i alla fall. Ger lite annan inspiration och säjer en del om landet.

DSCN0006

Så dessa två tidningar är till utlottning denna månad. En är en heminredningstidning med enkla små tips och om modern inredning, inga glassiga herrgårdsmiljöer. Den andra är en mattidning där man ibland genom bara bilderna kan se hur man lagar till rätten. Båda tidningarna är enkla och vardagliga.

Det enda du behöver göra för att vinna är att skriva en kommentar till detta inlägg senast 23 februari 2015. Då får jag automatiskt ditt namn och email adress.

Vinnaren kommer att meddelas per email, samt att namnet och ev blogg eller hemsida kommer att publiceras på min blogg. Sedan kontaktar jag dig och får din adress och så kommer vinsten att skickas hem till dig.

Jag skriver alla era namn på små lappar och sedan kommer någon oberoende person in och drar vinnaren!!!!!

 

Det här inlägget postades i Månadens utlogttning. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till MÅNADENS UTLOTTNING FEBRUARI

  1. Gilla skriver:

    Jag är med. Det verkar spännande med din tävling. Så är jag ju intresserad av heminredning också Mat kan man inte vara utan heller. Och bilder kan säga mer än ord.

    Kram/Gilla

  2. Ditte skriver:

    Kart jag är med! Jätteroligt! Och jag gillar både mat och heminredning.

  3. Reidun Westberg skriver:

    Hej Lena:) Vill så klart va med !!!

  4. Ping: BUBBLE AND SQUEAK och WELSH RAREBIT, recept | Lena i Wales

  5. Åh, vad roligt med utländska tidningar. Gillar att bläddra i dem även fast språket är oklart tför mig 😉

  6. Anne-Mari skriver:

    Hej! Vad roligt med andra tidningar än dom vil har till vanligt!
    Är gärna med i utlottningen.
    Vh.Anne-Mari

  7. Ping: PETWORTH, SHAFTESBURY och lite mer | Lena i Wales

  8. torrebloggen skriver:

    Hej Lena, klart jag är med!
    Kram
    //Carina

  9. Veiken skriver:

    Här är en till som vill vara med! 🙂

Kommentera

