WALES NÄR DET ÄR SOM BÄST, en bildkavalkad

När ni läser detta är jag i ett annat land, betydligt plattare än Wales. Mer om detta kommer senare!

Här kommer lite lätt sommarläsning från det underbara Wales! Många bilder och få ord!

Vacker natur…

…gamla hus…

…många fästningar…

…vacker natur…

…och ännu fler fästningar…

…grönt och vackert…

…nära till havet…

…fina trädgårdar och stora slott…

…hav och tidvatten…

…flaggan med den röd draken…

…vackra utsikter…

…gott fika…

…kulligt och bergigt…

…ruiner…

…tjusiga trädgårdar…

…spektakulär natur…

…fina gamla byggnader…

…floder och kullar…

…prunkande växtlighet…

…trevliga pubar…

…dalgångar…

…gamla, små fina hus!

Ja, detta var ett litet smakprov på Wales!

Min trädgård början av juli 2017

 

Begonia på pedistal med lite djur runt och…

 

…vackra rosor!

Jag önskar er en trevlig sommarweekend!

Det här inlägget postades i Besökta platser. Bokmärk permalänken.

32 kommentarer till WALES NÄR DET ÄR SOM BÄST, en bildkavalkad

  1. Tina skriver:

    Snyggt!!! 👌

  2. Geddfish skriver:

    Så roligt när jag ser dessa bilder och kan säga ”där känner jag igen mig!” Alltså, rekommenderas varmt att åka hit till det sagoomspunna och se med egna ögon, en speciell känsla öppnar sig.

    Önskar dig en skön avkopplande semester nu, Lena! Stor kram!

  3. En strålande bildkavalkad! Så himla fina bilder.

  4. Marina skriver:

    Så många fina bilder! Tack för den mysiga och vackra bildkavalkaden.

  5. Eva Trillian skriver:

    En ode till Wales – o bild och ord! 🙂 Jag blir klart frestad att ge mig dit!

  6. Agneta Hedlund skriver:

    Så fina bilder, väcker goda minnen! Ha en riktigt skön semester!

  7. Fint med en återblick! Väcker många trevliga minnen!

  8. miatankar skriver:

    Det låter som du trivs i och uppskattar Wales.

    Fina bilder!

  9. Anni skriver:

    En del av världen som jag tycker väldigt mycket om. Tack för alla fina bilder du fyller dina inlägg med!

  10. torrebloggen skriver:

    Ja det ser verkligen vackert ut där i Wales!
    Härliga bilder!
    Ha det så bra!
    Här har värmen kommit tillbaka igen, just nu är det +31,2.
    Kram!

  11. Grönskan är underbar!
    Och jag gillar alla stenhus!

    Kram Jenny

  12. RosMarie Danielsson skriver:

    Så vackert det tycks vara i Wales. Förstår att du älskar platsen du bor på. Vore verkligen spännande att besöka landet. Jag älskar ju gamla hus, slott borgar och ruiner och det skulle jag tydligen få i stora mått.
    Ha det fint var du nu befinner dig!
    Kram RosMarie

  13. Steve skriver:

    Fantastiskt så mycket vackert ditt Wales har att erbjuda.

  14. Monica skriver:

    Det är vackert i hela Storbritannien och så det växer och blommar överallt! Tur hon inte kan ändra på det i alla fall:-), den nya ledaren. Ha det fortsatt fint, hm, platt land, Uppland kanske:-), fast det är ju inte så platt eller Danmark kanske.

  15. Anita skriver:

    Precis så minns jag Wales. Jag bara njuter a dina bilder. Och det var en rejäl rosblomning du har i din trädgård. Och då jag är sen med kommentaren så har jag redan sett var du är 😉 Så nu ska jag titta på det inlägget.

Kommentera

