MÅNADENS UTLOTTNING, NOVEMBER

Dags för november månadens utlottning!

Det jag lottar ut har antingen något med Wales eller med mig att göra och efter att jag lottat ut te och kalender som har med Wales att göra blir det denna gång något som har med mig att göra.

Återvinning av textil genom att med trasmatteteknik virka grytlappar!

DSCF8851  DSCF8857

röd-rosa

DSCF8854  DSCF8860

gröna

DSCF8861  DSCF8864

Grytlapparna kan även användas som karottunderlägg!

Den lycklige vinnaren kan vinna ett av dessa par!

Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar till detta inlägg och ange om du vill vinna GRÖNA eller RÖD-ROSA grytlappar, senast 27 november 2014. Då får jag automatiskt ditt namn och email adress.

Vinnaren kommer att meddelas per email, samt att namnet och ev blogg eller hemsida kommer att publiceras på min blogg. Sedan kommer vinsten att skickas till dig!

Jag skriver alla era namn på små lappar och sedan kommer någon oberoende person in och drar vinnaren!!!!!

Mer om vad jag gör textilt kan du läsa på

http://lenascandinaviandesign.co.uk/

Detta inlägg publicerades i Månadens utlogttning. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till MÅNADENS UTLOTTNING, NOVEMBER

  1. AktivaDagar skriver:

    Gröna! Vill jag ha, den ser ut att vara som gjord för att bo i vår flitigt besökta husvagn….

  2. Jag älskar ju grönt! Fast rosa det är fint det med 😉

  3. Gunnel skriver:

    Gillar alla färgerna. Men skulle jag vinna vill jag gärna ha dom gröna.

  4. Reidun Westberg skriver:

    Grönt är skönt 🍀 alla färger passar mig 🙂

  5. Krönikören skriver:

    Men! Det här var ju som gjort för mig! Mitt kök går i rött och rosa. Så gissa vilken av dina fina grytlappar jag vill ha? 😉

  6. Klart jag är med! Roligt med hantverk! Vill gärna ha de röda om jag skulle bli den lyckliga vinnaren!
    Hälsningar http://www.scottishmoments.com

  7. bia skriver:

    Åh så söta grytlappar…klart jag vill vara med och tävla ;))….skulle gärna ta dom röd-rosa om jag vann ;))…..må så gott!
    Bia

  8. Gilla skriver:

    Fina alster du har gjort. Jag är också en pysslare och håller på med massor av saker jämt. Men visst vill jag vara med i utlottningen ändå.

    Kram/Gilla

  9. Ingela skriver:

    Klart jag vill vara med i denna utlottningen. Härliga färger du valt. Rosaröda skulle pigga upp mitt kök.
    Hälsningar Ingela

  10. Pingback: WYE WALLEY 2 – staden CHEPSTOW 1 | Lena i Wales

  11. Anna Johansson skriver:

    Så fina grytlappar! De gröna hade passat precis i mitt kök!

  12. Maria skriver:

    Gröna eller röd/rosa är vilket som ( jag gillar tänket på återbruk) och båda varianterna skulle passa toppen i köket. Det är alltid lärorikt att titta in på din blogg. Byar, städer och allehanda tips. Toppen!

  13. Pingback: WYE VALLEY 3 – staden CHEPSTOW 2 | Lena i Wales

Lämna en kommentar