MEN VAD ÄR DETTA?!?!

MEN VAD ÄR DETTA?!?!

Gå in på http://www.radioa.es, tryck på pod och ni kan höra en radiointervju med mig. Vad pratar jag om? Ja, det får du veta när du lyssnar!!!
Vad är då Radioa? Jo, en radiostation på spanska solkusten på svenska. Bakom utsändningarna ligger Pia och Einar. Dels kan man höra på dem live, men framförallt som pod, vilket gör att man kan lyssna när man vill. På poden finns många trevliga intervjuer och jag har fått indikationer på att fler är på gång. Även trevliga inslag om mat och mycket bra musik.
Så även om du inte bor i Spanien, så är den väl värd att lyssna på, var du än befinner dig i världen!!!!!!

Bild | Det här inlägget postades i Video. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till MEN VAD ÄR DETTA?!?!

  1. Lyssnar just nu! 🙂
    Spännande!

  2. lenadyche skriver:

    Roligt att höra, Fiona!!! (Oj, vad rolig jag blev helt plötsligt, eller så är det bara Göteborgshumor,ha, ha!!!)

  3. Casa Annika skriver:

    Jag har lätt att föreställa mig dig både i rollen som reseledare och som lärare efter att ha hört den intervjun! Du är verkligen bra på att prata. Det blev bra!

Kommentera

